Snglseyma valla hersey olabilir bende hiç aldırmadim havalar soğuk ondan üşüyorum diye ama yani giyinmeme rağmen isinamayinca şimdi anlıyorum ki o da belirti bi de vücut direnci düşüyor işte o da her insan da farklı belirti yapıyor. Dilerim şu mübarek üç ayların yüzü suyu hürmetine Rabbım sizede nasip etsin yüzünüz bebek haberiyle gülsün inşallah 🤲🥰