Kvser sizi çok iyi anlıyorum gerçekten. Yani belirti mi bilmiyorum ama elim ayağım buz gibiydi şu 10 gündür ve asla isinmiyordu bi çorap bi patik bi de terlikle geziyorum bi de habire uykum geliyordu sabah öğle akşam uyusam uyurum yani ama ne göğüs hassasiyeti ne karın ağrısı falan filan hicbisi olmadı bende. hala daha göğsüme bastırıyorum acı var mı diye ama yok yani zaten o yüzden anlamadim bisi.