Miniktirtil valla belki senide perinatolojiye gönderebilirler kronik hastalığı olanları falanda oraya yönlendiriyolar Necati hocaya gitmiştim ilk oda iyiydi yeliz var onu çok övüyolar randevu olmayınca talep açınca msj geliyo. Ben ilgi alakalarını da sevdim özel gibi uzun uzun bakıyo inceliyo ne sorsan cevaplıyo ben sevdim özeli bıraktım o kadar para vermek saçna geldi çocuğuma yatırım yaparım o paraya dedim tercih meselesi tabi sevmeyende çıkıyo 🤷🏻♀️