Didemyaman 7 gün geciktim bugün 8nci günün içindeyim tam olarak hatırlamıyorum 4 yada 5nci gün test yaptım negatif çıkmıştı şimdi yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyorum 2 Kimyasal Gebelik geçirdim ve 2side adet gecikmesi 7nci gün testinde çıkmadı adet gecikmesi 15nci günde testte çift çizgiyi gördüm geç döllenme olmuş bakalım nasip kısmet RABBİM sağlıklı sıhhatli hayırlı evladlar nasip etsin inşallah 💃🏽 🌸