Gzmnrayd bu dediklerin maalesef hemen olmayabiliyor canım bende düşük ardına adet görmeden kaldım suan 5+1iz hiç Bi belirtin olmadı gecikme oldu test yaptım gordum tabi ilk doktorum saglıklı değil düşük yap dedi o gun başka doktora giderek sağlıklı gebelik oldunu öğrendim