Didemyaman Selam daha önce düşük yapmış bir anne olarak yazıyorum ve lütfen beni yaş ız bırakmayın cok korkuyorum reglimin bugün ile beraber iki gün geçikti sizce hamilelik testini ne zaman yapmalıyım
Fundabshn Didemyaman Ucuz olan çubuklardan değilde diğer pahalı olandan alın ve test yapın derim onda sonuç net bi şekilde çıkacaktır 💐🤗
nazosss Didemyaman biraz bekleyin derim ben 5 gün geçince yaptım net olarak çift çizgi çıkmıştı hala saklarım onu 😇
Siyahkelebek1420 Didemyaman ben 3. Gün yapmıştım erken gebelik testlerinden alıp onda bile silik çıkmıştı. Erken gebelik testi alıp yap canım ama bence en erken 3. Günü yap geçince yani sabah ilk idrarla
Haticecakirr melikepolat bence de birde bazılarında hemen pozitif çıkmıyor en iyisi kan testi @Didemyaman
Fundabshn Didemyaman Erken gebelik testi canım, ben regl tarihime 2 gün varken yaptım çift çizgi çıkmıştı 20 tl fiyatı tabi şuan artmış mıdır bilmiyorum 🤗🌸
Pembekurdele Didemyaman benim adet gecikmesinin 3. Günü idrar testinde çıkmıstı insallah hayirli haberler alirsiniz 🙏🏻
Didemyaman Pembekurdele iyi bare sabah yapamam muhtemelen eşimden dolayı söyleyemiyorumda heyecanlandırmamak için
Pembekurdele Didemyaman kendimi gördüm sizde bende esimden gizli yapmistim testi pozitif cikinca söylemistim 🤗