Mesleğini hakkıyla yapanlara saygım sonsuz ama yapmayan bir ton insanlada sadece sağlık değil her sektörde karşılaşıyoruz. Yorumların çoğunu okudum genelde para üzerine durulmuş ama size şunu söyleyeyim istedikleri sadece para değil. Daha insancıl çalışma şartları. Hepimiz burda şikayet etmiyor muyuz? Mahremiyet yok, aynı anda 2-3 hasta odaya giriyor, 5 dakikada ne muayene oluyorum ne sorularım cevaplanıyor diye.. onlarda bunların iyileştirilmesini istiyor. Onlarda 10-15 dk hasta muayene etmek ve bilgilendirme yapmak istiyorlar, onlarda bu süre onlara tanınmadığı için dayak yediklerinden şartların düzeltilmesini istiyor. Burda ne kadar kin dökmüşüz içimizden, belki biraz daha kızsa doktorun üzerine yürüyebileceklerde var aramızda ama onların meselesi de sadece para değil. 36 saat nöbet tutuyorlar, e tutmasın e doktor olmasın tuttuda noldu parasını almadı mı gibi yorumlar var. İnanın o 36 saati tutmak istemiyorlar, çünkü tuttuktan sonra eve giderken ölen arkadaşları oldu. Ve hastaneler ne yaptırıyor biliyor musunuz? Kendi isteğimizle nöbet tutmak istiyoruz diye evrak imzalatıyorlar, neden? Hak talep edemesinler diye. Şimdi bu insanlarında hakkı değil mi iyi şartlarda çalışmak? Eczanelerde corona var diye siperler çekildi, kırmızı şeritler çekilde insan gibi ilaç alamadık. Bankalar desen hala kapıdan sayarak alıyorlar, öğretmenler corona döneminde online eğitim verdiler ve ek ders ücreti çoğu bölüm için ilk etapta kesilmedi peki bu insanlar ne yaptı? Sadece doktorlar için demiyorum, tüm sağlık çalışanları için diyorum; tavandan ödeme aldı diyeceksiniz. Tavandan ödeme sizin bildiğiniz manada bir ödeme değil.. normal gelir üzerine bir hemşire için max 1000 tl bir doktor için max 2500 tl gibi ödeme ve bunlar abarttığım halleri. Herşeyi geçtim isterlerse milyonlar yatırsınlar bir cana değer mi?