Filisabeth ben zaten devlet hastanesinde gereksiz bir surat gereksiz bir ego olduğu için muayene olmuyorum. zaten tedaviyle hamile kalmışım, onlar 3 kuruş para aldıkları için grev yapıyor olabilirler haklarıdır ama ben de 3 kuruşluk surat çekmek zorunda değilim. hem sağlıkçıyım indirimim var, hem de insan gibi muamele görebilmek adına özele gidiyorum. kusura bakmayın ama yiyecek ekmeği olmayan insanlar var bu ülkede. mecbur devlet hastanesine gidiyorlar küstahça suratları çekiyorlar. ne hakları var insanları suratla karşılamaya? ne hakları var insanları ezmek için ego savaşı vermeye? benim abim de anestezi uzmanı. kendi bu işin içindeyken bile bu tarz hekim ya da sağlıkçıları kınıyorken, başına gelen halkın kınaması çokta yanlış sayılmaz. nasıl ki doktorların bu kadar yoğun çalışması, bu kadar ezilmesi ve maddi olarak bu şartlarda çalışmak zorunda kalması doğru değil ve bunu kınıyorsam; bazılarını tenzih ederek söylüyorum ama nedense çoğunun tavrının bu olduğunu çok net bilen biri olarak hastalarına surat asan, ağzından kerpetenle laf alınan, küstah doktorları da kınıyorum. onlarda doktor, ama her ne kadar zor şartlarda çalışırsa çalışsın hastanın insan olduğunu unutmayıp insan gibi davranan da doktor. hakla hukuku unutmamak karıştırmamak gerek. yine söylüyorum parti adamlarının doktora küstah bir dille “bırak git o zaman beğenmiyorsan” demekle ; devlette olan doktorun da “üslubu beğenmiyorsan özele git “ demesi ya da sizler gibilerin demesi aynı yobazlık, aynı geri kafalılık, aynı bencilliktir. haklının hakkını hepimiz savunalım, fakat siz bir tarafın hakkını savunurken diğer tarafın hakkını sömürenlerdensiniz bu aşikar. ama gerçek tektir ve değişmez. doktorlar hakettiği ücreti, itibarı, saygıyı görmeli ve hakettikleri gibi yaşamalı. fakat!
ben de devlete gittiğimde doktor her ne yaşamış olursa olsun insan gibi bir üslupla karşılaşmalı ve azar işitmemeli doktorun suratını çekmemeliyim.