fkzni hahahah ben de tek değilmişim. Eşimin sülalesinde hiç kız torun yok. O yüzden pek umudum yoktu ama içimden hep kız istiyordum. Bana doktor kız dedi eşimin ailesi hala inanmıyor erkektir diyor beni de tereddüt ettiriyorlar. İnşallah değişmez bir kızım olsun çok istiyorum 🤍 bu arada eşimin akrabalarındaki herkes kız bulabilmek için 3 erkek doğurmuş. Yani kızım olmazsa korkuyorum 4 tane doğuramam 😅😂