62 ile hamile kaldım. 10+4 haftalığım sabah 66 gördüm tartıda. Çok moralim bozuldu 🙄 Abartılı da yemiyorum ki. Mide bulantısından zaten canım hiçbirşey istemiyor. Eşim tatlıları yığıyor eve, dönüp bakmıyorum bile. Nasıl 2 buçuk ayda 4 kilo alırım ya. ☹️