DuyguKB deli gibi var, çöplük gibiyim evde ne bulsam ne yiyorum😂 kendimi kaybedip gece 2 de nutella falan gömüyorum🤭 ama kilo almadım öyle , sanırım hamilelikten öncesine de bağlı. ben normalde de aşırı yemek yerim bünyem alışık ondan çok kilo almadım sanırım