Cemrreedemirci Boşver canım ya asla anlatamazsın, 33 haftalık gebeyim, doktorum, hala çalışıyorum ki doğum sonrası iznimi aktarabilmek için. Bundan gocunmuyorum, kar tatili hamile sağlık çalışanları için bile geçerli değil, yarın bu karlı yolda nöbet tutmaya gideceğim, tabi evde oturup telefonu ele alıp milleti eleştirmek çok kolay yapacak uğraşacak başka neyi var ki, yaşamayan anlamaz anca burda boş gelir konuşur.