Barlas_mom yoo ne yazdığınızı gayet iyi anlayabiliyorum hanımefendi, öğretmensiniz diye Türkçeyi benden daha iyi kullanabildiğiniz fikrine de nereden kapıldınız? Kendi yorumunuzu yeniden okuyun isterseniz, ilk yorumunuzda hiç de hükümeti suçlamamışsınız, belki de siz kendinizi ifade edemediniz bilemiyorum..Ama yazdığınızdan anlaşılan; kendi yaptığınız fedakarlıkları anlatarak ve kendinizi överek hakkını arayan bu insanlar vatanını, milletini sizden daha az düşünüyormuş algısı yaratmaya çalışmışsınız..Millet daha fazla mağdur olmasın diye uğraşıyor olabilirler mi acaba? İnsanlar şu an bir ay sonraya bile randevu bulamıyorlar, arkadaşım kardiyoloji uzmanı ücretsiz izne ayrıldı iki aydır yerine kimseyi vermediler veremediler mesela, bu insanlar kolay yetişmiyorlar en az 10 sene eğitim alıyorlar, eldeki doktorlar da şiddet, itibarsızlaştırılma nedeniyle giderse üzgünüm ama hiç randevu bulunamayacak..Suriye’den, Afganistan’dan gelen doktorlar mı bakacak bize? Hiçbir şey yapmadan seçimi bekleyelim, peki, seçimde bir şey değişmezse ne olacak?