Barlas_mom doktorların da çoğu mesaisi bitse de hastasını veya ameliyatını bırakıp gitmez, olayı greve getirene kadar çoktan sağlıkta şiddet yasası çıkarılabilirdi, özlük hakları verilebilirdi, sağlık sistemindeki aksaklıklar düzeltilebilirdi, kimse grev yapmak istemez ama hakkını alamayınca son bi farkındalık için yapıyorlar..zaten pekçoğu da şartlar düzelmezse bu şekilde nasıl devam edeceklerini düşünüyorlar…bu ülkede 9 günlük bayram tatilleri, dini milli tatiller yapılıyor, o günlerde de poliklinik yapılmıyor, 3 gün rutin hasta bakılmasa dünya yıkılmaz..ayrıca sendikalar o günlere randevu verilmemesini iletti bakanlığa, ayın başından beri belliydi bu grev kararı, bu durumda ayın başından randevuları kapatmayan değil mi insanları asıl mağdur eden?