Zehragniken Sakarya eğitim ve araştırma hastanesin de 16 mart için randevum vardı kadin doğuma. Zaten zar zor randevu bulabildim o da greve denk geldi. Acaba gitsem mi gitmesem mi bilemedim
Gulsah255 Zehragniken yok canım hiç boşuna gitme yorma kendini bnde İstanbul’dayim 1 ay öncesinde de aynı işlemi yapmslar blmyodum bu sefer tabiki eşim işten izin aldı kizmi ona biraktm koşa koşa resmen randevuma yetişim diye gittim ama tabi hüsran beyfendi grevdeymis yerinde oturuyomus ama bakmiyomus dedim nasıl böyle bişey olablr insan ya vermez randevu ya da iptal eder dedim yaa hakkım.helal değil bu halimle deyip cktim artk.
Sevgibbd Zehragniken hiç boşuna zahmet edip gitme bence çünkü doktor olmicak kimse bakmicak ama sancın varsa acile gidecen mecbur geçen ayda bana denk gelmişti gittim ama boşuna sadece sekreter vardı
Gamzeates Zehragniken merhaba benim de 16 martta randevum var hastahaneyi aradım şimdilik bir şey yok dediler gitmeden tekrar arayacağım siz de bir arayın isterseniz
Deletedmom727271 Gitsen de bakmazlar canım büyük ihtimalle ya bir gün önceden arayıp randevuyu iptal ederler yada gittiğinde doktor yok derler. Ama yine de gitmek istersen sen bilirsin. Grev günleri çünkü.
533460 Gulsah255 doktorlar randevu açmayın demesine rağmen bashekimler actiriyormus, sadece doktora yüklenmemek lazım acil durumda zaten acil bakicak. Hakları bu şekilde yenmemesi gerekirdi.
Deletedmom727271 Zehragniken Bende başta hem devlete hem de özele gidiyordum nolur nolmaz diye. Hatta devlette doğum düşünüyordum baktım gidemiyorum artık randevu iptal ediyolar. Özele çevirdim kendimi. Şimdiden doğum parası atıyorum kenara. Zaten hastane ve kontrol için şehir dışına çıkıyorum en azından sürünmeyim dedim böyle. 🤷🏼♀️
dnz_dnz Zehragniken insanların haklarına giren doktorlar değil, onları hak ettiklerini vermeyenler. Grev yapmak hakları. Benim de randevum vardı ben de endişeleniyorum şu an ama sorunun kaynağını yanlış yerde arayıp, yanlış insanlara kızıyorsunuz
Cemrreedemirci Zehragniken kendi haklarini savunuyorlar sizin hakkiniza doktorlar değil mevcut hükümet giriyor.
Eda_Esen Zehragniken Bide savunan bi kesim var acil durumda müdahale ediliyor anayasa hakları grev yapmak haklarını kullanabilirler diye.. Ülkede ki tek sıkıntı zaten doktorların maaşı çalışma saatleri
Zehragniken Deletedmom727271 en iyisi. Bende normalde ozel de takipliyim ama tahlilleri falan devlette yaptırıyorum 4lu tarama vardı onu yaptıracaktım :(
dnz_dnz Ben de aynı durumdayım maalesef. 28. Haftam bir de kan uyuşmazlığı iğnesi olacaktım. O hafta olmam gerekiyor. Acaba bütün doktorlar çıkarlar mı greve?
Ezoo35 Çıldırıcam 🥶 zar zor üniversite hastanesine randevu aldım ve grevi görünce yıkıldım 🥴🥴 hastaneyi arayacağım iptal mi diye
SnurY Ezoo35 asistanlar bakıyor olabilir geçen ay greve denk geldim hoca yoktu asistan baktı seker yüklemesi yaptırdım ulturasonla da baktı ama hocasini aradi gelmedi yinede muayene olabildim
Liyaannes-i Ezoo35 ben sürekli üniversite kontrolüne gidiyorum arayıp ertelediler belki öyle yaparlar
Elifsnm Ben de marmara eğitim araştırma hastanesine gidiyorum sadece 14 ünde grevde olduklarına dair yazı asmışlar di bugün hastanenin santraline bağlandım salı günü var mı diye bizim bir bilgimiz yok dendi valla anlamadım sali günü ne dair yazı görmedim
533460 Elifsnm 14 15 16 deniyor yanılıyor olabilirim bence 17si için planlama yapın acil değilse daha net olur muayeneniz
Zehragniken dnz_dnz Kimseye kızmıyorum hanımefendi merak ettim soru sordum. Zaten gerginim lütfen boş boş yazmayın
ressamistanne dnz_dnz doktorlara gidin diyen halkı galeyana getirdi bile ne desek boş. Şiddet, nefret herşey daha da artacak.
Zehragniken Deletedmom727271 2li yaptırmıştım zaten. Neyse sadece ayrıntılı ulturasona girerim heralde
dnz_dnz Zehragniken doktorlara hakkımız haram olsun, insanın sağlığıyla oynuyorlar vs yazan da bendim dimi? Boş boş konuşan sizsiniz sadece burda değil. Biraz önce başka bir sayfadan silmek zorunda kalmışsınız hatta o boş yorumlarınızdan birini. Bence siz hiç fikir beyan etmeyin
Deletedmom727271 Zehragniken yani detaylı ultrason önemli evet. Ona girdi mi tarama testlerine gerek kalmıyor. Sağlıklı doğumlar dilerim 🌼
Askiletotomsu Deletedmom727271 üçlü taramaya girecegim.devlette Özelden de detayliya gel dediler Ucluye girersem detayliya girmeme gerek kalır mi
Ezoo35 Arkadaşlar ben aradım hastaneyi. 15 Mart a randevum vardı üniversite hastanesine. Gelebilirsin öyle bişeyimiz yok dedi. Bence sizde arayın her bölümde grev yok
Canpolat kaganikoooo canım zaten pazartesi gitseniz de şuan gitseniz de kemoterapiden önce raporların çıkması lazım onca verilen ilaçlara kimsenin gücü yetmediği için rapor çıkarılıyor onaylanmadan başlatılmıyor stres yapmayın şuanda pazartesi de aynı şey olacak