Nurrrolli açıkca sı biz nekadar çok kurcalarsak okadar çok yanılıyoruz dış gebelik oluyor benim adetime 6gün var ama belirtilerim hamilelik gibi bilemiyorum gene de sadece dikkat etmek için bakıyorum benim bu 2.test yapışım hep yapmıyorum bence sabret hissedersin illa ki hamile olduğunu inşallah da olursun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın