LeylaUzun olur canım inşallah allahım tüm bebek bekleyenlere nasip eylesin bu duygu evliligimin baslarinda bende o kadar cok isitiyordumki cok ugrastik baya stres evham yaptim sonra olmuyor bi doktora gidip gosteriyim kendimi dedim ertesi gunu hamile oldugumu ögrendim biseyi cok istedigimizde olmuyor kendi haline biraktim rabbim nasip eyledi çok sukur sende sıkma canını daha erken yeni evlisiniz olur 😇