Annekuzusu__06 MerveeD valla kız ben normalden korkuyorum biraz ama sanırım bebiş nasıl gelirse öyle yapıcam😅seninki baş aşağımı şu an
MerveeD Annekuzusu__06 benım kontrolum haftaya canım o zaman öğreneecegım nasıl oldugunu ama ben prenses doğum istyrm bende korkuyorum ama şu kıllar gtsın gobegım kalmasın haha
marsel_ve_annesi Elifpolat16 son 65 allh sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah Hayatımda beklemekten hiç bu kadar zevk almamıştım🥺😍çok güzel allah isteyen her kese nasip etsin
N_3637 Pnr_2021 bizim de 83 gun kaldı doktorunuzla mı planladınız sezeryanı yoksa siz mi düşünüyorsunuz 🤔 biz daha hiç doğum konusunu bile açmadık da doktorumuzla o yüzden sordum 😅😅
123456__ Suleermz sağlıcakla gelsin bebişler😍 seninle aynıyız canım benim de son 66 . Senin bebeğin doğum pozisyonu almış mı?
Suleermz 123456__ almış canım çarşamba günü gitmiştim doktorumuz dönmüş dedi hanımefendi kendini hazırlıyor artık 😇
Egeninannesi_16 Elifpolat16 Mayıs 2. Haftası beklicez inşallah güzel oğlumu insan hiç görmediği bebeği nasıl özler doğada koklasammmm uykusuz kalmayada razıyım
Srp22 Elifpolat16 olmami son 75 benimde dr 11 ile 25 arasinda bi gun buyuk gun dedi başta gecmeyen zamani simdi tutamıyorum heyecan korku hepsi bi arada