Annekuzusu__06 Elifpolat16 benn son 69 ama ben daha erken geleceğini düşünüyorum ya allah hayırlısını versin sağlıkla gelsin
Sedanur124 Elifpolat16 Son 70-71-72 belli değil 😂 doktor bi 20 Mayıs dedi bi 21 Mayıs dedi bilemiyorum bende tabi doğum işleri de hiç belli olmuyo ne zaman olacağı hayırlısıyla bekliyoruz bakalım mayısı 🥰
123456__ Suleermz sağlıcakla gelsin bebişler😍 seninle aynıyız canım benim de son 66 . Senin bebeğin doğum pozisyonu almış mı?
Mrvdfn Elifpolat16 son 70 ama 56da diyebiliriz sezeryan olucak eğer bi sıkıntı olmazsa 6 mayısa gün alıcaz 🥰
MerveeD Annekuzusu__06 doğumu kız normal mi sezeryan mj ben hala karar vermeedım de nasık gelirse öyle yapacagım heralde 😄
Annekuzusu__06 MerveeD valla kız ben normalden korkuyorum biraz ama sanırım bebiş nasıl gelirse öyle yapıcam😅seninki baş aşağımı şu an