Cemileorhan41 31 haftalık olduk 1 hafta önden gidiyor son 63 ama sezeryan olacağım için son 53 sayıyorum 10 gün düş dedi doktorum 😊
Srsdrs Sezeryan olursa kaçıncı haftada alıyorlar bebeği kızlar😌 ben sezeryan düşünüyorum ama bebeğime de saygı duyuyorum o ne zaman isterse o zaman gelsin istiyorum .😍 doğum gününü kendi seçsin🤲 67 günümüz kaldı hayırlısıyla
Suleermz 123456__ almış canım çarşamba günü gitmiştim doktorumuz dönmüş dedi hanımefendi kendini hazırlıyor artık 😇
lacoccinella Sezginshome tam aynı haftada benim de düzenli sancılarım vardı ilaçlarla durduruldu o yüzden merak ettim hayırlı olsun sağlıkla büyüsün İnşallah 🙏🏼