Dilekkkk huhuuu 🙈
Biz 22+4 olduk ☺️ Ne durumdayim:) nerden baslim😅 ahh ahh kasiniyorummmm kuduz gibi hapda alamiyorum o kesiyordu aninda astim ve alerjik hastasiyim ama insan evladi icin feda ediyor Yani simdiden feda ediyoruz bazi seyleri💓 cekiyorum gece tuvalete kalkmaya korkuyorum piskolojikmen artik etkiliyor Allah bu kasintiyi kimseye vermesin ☺️ Ama yoksa cok iyim😆 catlaklik karnimda henüz yok ama gögüslerim karardi cok ve hafif agriyor hele elleyince sert oluyor agriyor kasiniyor😩 ve bazen karnim balon gibi sisiyor nefes cok zor aliyorum bebisim ortayami toplaniyor anlamadim☺️ Ve sorum var sanaa affedersin büyük abdestine kac günde bir cikiyorsun haftada 1 kere anca cikiyorum oda migdem agriyor artik sanki üsütmüsüm gibi oluyor cok cikmiyorum normal mi anlamadim😩 ay cok uzun oldu🤔☺️