Ozge_sevuktekin Dilekkkk merhaba benim de erken kasılmalarım 16 haftada başladı ben de sabah alşam magnezyum kullanıyorum bi dönem çalıştığım için rapor verdir evde dinlendirdi çok şükür şimdilerde daha iyiyiz ama iş yerinde fazla ayakta kaldığım akşamlar ağrılarım oluyor o korkutuyor doktorum kesinlikle vurdurmadı tetanoz aşısını vurulduktan sonra kasılmalar artıyor diye doktoruna tekrar bi danış istersen internetde de yazıyor aşı sonrası görülebilecek riskler diye rabbim herkese sağ salim bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip eder inşallah bende 25+2 yim
Dilekkkk Meryem34 bilmiyorum kuzu ama herkes e Farklı zaman verilio 7 aylık arkadaşımla gidicez diye 2. Doza mesela ona da geç vermişler
Dilekkkk Ebbrruu omega 3 kuzu 12.haftada folik asit i bıraktım o zaman a kadar iki kilo da vermiştim sonra vitamin e bi başladım verdi doktorum 23+3 üm 9 kilo aldım hahahaha
Anneyimm Dilekkkk ilerleyen zamanlarda benim de olur vuct agirlascak felan kadin olmak anne olmak olmaya calsmak gercekten cok kutsal bu zamnlarda daha iyi anliyor insan.. Dtayliya girdik uyuyor gibiydi uyuyormu diye sordum ne uyuyo ne uyanik dedi kereta 😂a allahtan poposunu gostermedi gorduk yüzünü oglumuzun 😂 sizin cinsiyetiniz nedir :)
Ebbrruu Dilekkkk yaa bende başta 2kilo verdim sona 3ünü aldım fazla olan bi kiloyuda bu hafta aldım zaten. Yemem içmem herzamanki gibi normal bende neden kilo almıyorum herkes 10 20kilolardan bahsediyo diyordum demekki vitaminlerden
istanbulluanne Dilekkkk Vitamin cok kilo aldırıyor. Bende ocean mummy kullaniyorum 25+5 9 kilo aldm 😕 vitamine baslamadn önce hic almamstm.
Anneyimm Dilekkkk bizimkinede cok hareketli degil sakin bir bebek dedi bakalim dogunca nasil olck :) allah bağışlasın bebklerimizi saglikla kucaklarimzda gormemizi nasip etsn 🙏alisveris3 basladnzmi
Meryem34 Bana iyi doktor gelmiyor sanırım galiba ne folik asit be decavit decavitide kendim istedim 😊
Dilekkkk Anneyimm amin canım iyi olsunlar da valla biz tez canlıyız bitirdik bile :) angarya şeyler kaldı oyuncak halı perde sit pompası falan
mac Dilekkkk 25+5 olduk aralık 8 gibi inş kızımızı beklıyoruz🙈🙈 hazırlıkta oda yapmıcam kıyafetleri hazır bakım setleri hazır sadece besık uyku seti araba dağıtmalık onlar kaldı onları yavaş yavaş hazırlarım 🙏🙈 aralık anneleri nasıl zaman gecıyormu size bana geçemiyor sanki🤦♀️
Dilekkkk mac bana hergün bişeyler oluyor 😀 eşim artık inanmıyo bi gün kasık aprıo bi gün karnım gerilio bi gün kasılmam oluyo bi gğn çocuk şeyime vuruyor haha sennde öyle mi
Bos mac ne kadar kıyafet aldınız acaba? Yanı 0- 3 ay arası, 3-6 ay arası. Ben çok kararsizim. Kime sorsam 0-3 çok alma,zaten bebek kilolu olursa çok bitiremiyorsun diyor ama yinede ne yapacağım bilemiyorum