Dilekkkk
Negüzel istanbulu cok sevdim Ben gecen sene aralik gittim sansima sicakdi havalar ben sivasliyim benimde ablam sivasa gelin gitti ☺️ Buralar türkiye kadar güzel degil zaten olamazda yani büyük sehirler yine canli ama benim annemler 1 saat uzakda oturuyolar orasi mesela ruhsuz gibi 😅 hicbise yok burda yine insan var😊 ama türkiye tabi bin ceker almanyaya ☺️ Ama gel Gör gez tabi bende severim gezmeyi seneye insallah izmire büsefer 😅