Seyma-06 merhabalar Liv Hospital nezaket kadıoğluna gidiyorum. Kendisiyle ikinci doğumum olacak 😇 aşırı pozitif tatlı dilli ama çok da temkinli bir hekim. İşini asla şansa bırakmaz. İlk doğumumuz normal doğumdu. Kendisi vesile olmasaydı ben normal doğuramazdım 🙏🏻