merve2306 merve2306 ama şuan kararsızım doktoru değişsem mi diye son zamanlarda farklı duyumlar aldım 😞
miniklinaa Seyma-06 bende Ahmet Özek e gidiyorum özel klinik ama doğum paketi var, ben çok memnunum, güven de ya da memorial da doğum yapacağım
miniklinaa Seyma-06 çok memnunum bir kaç doktor daha denedim ama Ahmet hoca gerçekten iyi sosyal medyadan da bakabilirsiniz, ben yeniyıl zammından önce aldım sanırım fiyatlar değişti o yüzden yanlış yönlendirmeyeyim sizi 😔
Burcutoprakalp Busramzcgl ben gazi ye de gidiyorum ama ücretli hocalardan randevu alamadım yeni hasta kabul etmiyorlar dedi sekreterlik. Bende poliklinige gidiyorum
Nezii Burcutoprakalp Deniz hocaya mail atarsanız kabul edebilir. Ancak kendisi riskli gebelik doktoru. Normal ilerleyen bir hamileliğiniz varsa kabul etmeyebilir.
miniklinaa Burcutoprakalp ben yeni yıldan önce aldım fiyatları değişti diye biliyorum yanlış yönlendirmeyeyim o yüzden ama sanırım özel sigortanız var anlaşması olduğunu duydum, benim özel sigortam yok normale göre biraz daha fiyatı yüksek ama bence değiyor