Seyma-06
Yeni gebesiniz sanırım , alttan muayene batından bebek görünmezse dış gebeliği dışlamak için mecbur yapılır. Karından görmeyi bekleyelim diyen doktora zatem gitmeyin süreç geçer dış gebelik vs gibi durum varsa Allah korusun. Bebek karından gözükmeye başlayınca hic bir dr kolay kolay alttan muayene tercih etmez. Yani vajinal usg denen muayene mecbur kalınca kesinlikle yapılmalı zaten bu yüzden dr elemeyin . Fatma hanıma bir cok arkadasım gitti gerekesiz muayene bile çağırmayan telefonla halleden biri gereksiz vajinal muayene yapmaz .