Arzu24 ben sevemezsem diye değilde 35. Haftamdayiz cevremdekiler yüzünden acaba bu rahatlıkta çıkıp anneliğin getirmiş olduğu sorumluluğu kaldirabilicekmiyim acaba pişman olur muyum diye aklımdan geçirmedim değil ama ya hormonlardan yada şeytan vesvese veriyor çünkü bazen ve hemen dogsunda bana arkadaş olsun koklaya koklaya opeyimmmmm diye dört gözle doğumu bekliyorum bakalım hayırlısı 😢🥰bu hormonlar son son napiii ya 🙄bı yerinde durmiler