Hiç canınızı sıkmayın moralinizi bozmayın size tepki gösterenleri de umursamayın. Ben de ilk hamile kaldığımda sevinmedim 7 haftalığız hamileyim gibi düşünemiyorum. Acaba yapmasamıydık diye bile düşündüm. Kendimi suçlamıyorum. Biliyorum ki doğunca onu çok sevicem çok bağlanıcam. Bazen insan zorlukları düşünüyor korkuyor bazen ülke şartları insanı karamsarlığa itiyor. Hiç canınızı sıkmayın herkes ilk rahme düştüğünde anne gibi hissetmeyebiliyor. Vücudumuz değişiyor farklı hormonlar salgılıyoruz kaygılanmak endişelenmek çok normal. Çünkü hepimizin normali değişiyor. Doğuma kadar kendinizi sıkmayın kendinize zaman tanıyın şimdilik kendinizi sevin zamanı gelince kucağınıza alınca ona da alışıp seveceksiniz😊