Arzu24 zaman zamn böyle şeyler hissediliyor canım ama inanın doğuma kadar bebeğinizi kucağınıza alana kadar o duyguyu anlayamaz siniz birazda psikolojik ama bebeğinizi kucağınıza aldığınız da anlıyorsunuz annelik duygusunu nasıl sevdiginizi bende ilk bebeğimi kucağıma alana kadar bi şey hissetmedim hatta sancı çekerken pişmanlık oluyor işte lr istemez psikolojik ama doğum yapınca hwrsey hissediliyor inanın bu çok normal birde yaşadığınız şeylerden kaynaklı oluyor zaman zaman