Mavidunyamm yani bizimde içimiz kıpır kıpır bir haber diye meraktan catliyoruz keşke bizim gözümüzden bakabilseler
Ysmndnz sırtını dönmüş gibi küsmüş 🥲
Beyzan738 canım burda doğru düzgün hastane kalmadı hep şehir hastanesinde topladılar. Özele de güç yetmiyor ama artık takibe özele gitmeyi düşünüyorum doğumu devlette yapar artik
Emedko evet kusturmusler bebisimide🙈
Anne88 pazartesi yi dört gözle bekliyorum. 3d gösteren bir yere randevu aldım ilk defa doğru düzgün gorucem insAllah