benimmdunyamm Babysharkdutdutdut başka hastaneye git devlete gidiyorum her seferinde veriyor foto ama video cektirmiyor yasak diyor görümcem de benimle aynı hastaneye başka doktota gidiyor o da vermiyor kalp atışı bile dinletmiyor
Babysharkdutdutdut benimmdunyamm evet canım öyle malesef. Özelden randevu aldım artık takibe özele gitmeyi düşünüyorum
seri4270 Babysharkdutdutdut Malesef devlet hastaneleri öyle 2 hafta önce bende gittim kilosunu ısrarla sordum ölçmüyor dedi baya ısrar edince 2700 dedi oysa ki dün kendi doktoruma randevüm vardı 2 hafta geçmesine rağmen 2750 dedi us bir işe yaramıyor
Seda_hafsa https://imgyukle.com/i/EiQpMh https://imgyukle.com/i/EiQBBM kizlar inan bütün devlet hastaneleri neredeyse ayni halbuki yeni acilmalarina rağmen cihazları hala kötü ve bazı cihazlar bile yokmuş yani malesef bakın burda ne olduğu bile belli değil 15 haftalık bide tahminde bile bulunmadı
benimmdunyamm Seda_hafsa fotolar açılmıyor canım ama ben devlete gidiyorum görüntüsü gayet iyi burada özel kliniğe gidenlerin bile çok kötü görüntüsü var benimki yanında cam gibi 14+4 %95 cinsiyet söyledi nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama benim gittiğim hastane şehir bile değil ilçedeki devlet hastanesi gayet memnunum
Nasenin Babysharkdutdutdut Ben Gülhane eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum ayan beyan fotoğrafı var bende 13. Haftada
Babysharkdutdutdut Nasenin ya evet gulhaneye iyi diyorlar. Kaçıncı haftaya kadar kabul ediyorlar acaba
Tbo Babysharkdutdutdut Bende şehir hastanesine gidiyorum banada kağıt vermediler telefondan çektim hangi özel hastane gidiyorsunuz acaba
Babysharkdutdutdut Tbo yeni gidicem canım bende bugün şehir hastanesine gittim belki doktor insaflı olur biraz bilgi verir gösterir diye bir umutla. Hiçbir bilgi vermediler asistanı baktı. Çıkınca Duru tıp merkezi ne randevu aldım. Pazartesi gidicem insAllah
Seda_hafsa Babysharkdutdutdut kesinlikle katılıyorum özele mecbur kılıyorlar ama onada malesef durum yetmiyor
Tbo Babysharkdutdutdut Bende geçen hafta a life özele gittim bebek iyi dedi gayet kalp atışı falan dinletti ama kistiniz var 4 cm kadar dedi tedaviye başlayalım dedi bu hafta çarşamba şehir hastanesine gittim kalp atışını dinlemedi bak burda kalbi atiyo gördün mü dedi sadece Bende evet dedim mecbur kist varmış yumurtaligimin birinde dedim önemli bisey değil o yok olur 12. Haftaya kadar dedi 8+6 haftalık hamileyim bu arada
Babysharkdutdutdut Seda_hafsa ankaradaysaniz ben çok uygun bir yer buldum pazartesi gidicem memnun kalırsam sizede haber verieim
Babysharkdutdutdut Tbo İçin rahat edecekse bir kaç yere daha gorun ona göre karar ver canım. Şehir hastanesinde kanlarım düşük ve idrar yolu enfeksiyonu çıkmasına rağmen hiçbir ilaç vermediler bana
Seydaisik Babysharkdutdutdut 17+1 im benim daha da kötü simsiyah sizinki benimkinin yanında çok çok iyi :)
Seydaisik Babysharkdutdutdut Develet 14 de erkek dedi, özelde 16 da kız. şimdi 17 haftalığım devlete gittim bacaklar kapalı o kadar yürüdüm çikolata yedim bana mısın demedi inatçı keçi göstermedi 😅