munireglr Sultan42 eşin makineyle alsın olmadi. Ben bugünde aynayla eldivenle yaptım. Eşim kuaföre izin vermedi bende is başa düştü diyip bi cesaret başladım çok şükür kurtuldum
Elfidam munireglr doktorum bana da mekineyle alabilirsin dedi de. Genital bolge makineyle nasil alinir ki daha cok canimiz yanar bi kaparsa Allah korusun 😂
Elfidam munireglr ay ben esime konusunu bile acmadim. Bana da izin vermiyor ama caktirmadan gidiyorum kuafore. Kendim aldigimda hem kanatiyorum hem akintim cok oluyor
Elfidam munireglr ameliyat eldiveni degil mi ? Hic almadim oyle ama yapisiyir mu killar hemen. Sakizdan dsha mi iyidir ki
munireglr AycanFb amin inşallah. herkes korkmuyo musun diyo be tam tersi hevesle sancimi bekliyorum. eşimi askerdeyken böyle beklemiyodum. şafak atıyorum sürekli 😍
munireglr Elfidam yani çok rahat aliyo. Ben başından beri bacak dışında eldiven kullanıyorum. sadece iste böyle zoraki durumlarda agda
Happyhan kelebegim hic bir problem olmaz bende cikmaya basladiginda jilet kullanip doktora gidiyodum uzaynca agdaya gidiyodum hem senin tuyler jilete aliskin agda yaptrnca 1 aydan fazla gider sana temiz
Eminefuat Ayseayse5664 Allahın izniyle sağlıkla bebeğini kucağına alırsın canım hiç öyle düşünüp kendini korkutma Allah kolaylığınıda sabrınıda vericek inşallah ☺️
Ikinciyibekliyorum munireglr bizde 37+5 olduk. 6 eylül perşembe doğum tarihimiz. 4 eylül salı gününe agda günü aldik 🤗
EsraKymen munireglr heheh😂yarın gidersem ay sonuna kadar yeniden gitmem gerekir mi bi kere çekeyim bari acıyı🤪🤪
Ikinciyibekliyorum Tugba6336 bende 35 te yaptirdim simdi 37 bitecek cikti . Şu son 2 aydır mübarek hızına yetişemiyorum 🤩 salı günü randevum var komple genel bakım olup perşembe günüde doguma gireceğim kismetse 🤗🤲
Adakus Tugba6336 aynen canım zaten 37 de yapan eğer 39 a kadar da Doğum yapmazsa 38 sonu yada 39haftanın başında yine alması lazım mecbur yani az bşy de dahi çıksa temiz kalsa yeterdir 😊