Ayseayse5664 ben hamile kalmadan önce hep makineyle alıyoduö hamile kalınca jilete döndüm daha kolayıma geldi ama jilette malum daha fena yaptı ve çok çabuk uzuyodu karnımda büyüdükçe görememeye başladım ilk defa 37 . Haftamda gittim ağdaya çatı muaeyenesi olucam diye baya korkarak ve çekinerek gittim hatta çünkü gözümü çok korkuttu herkes ama sanırım kuaförün elinede bağlı hiç acı hissetmedim kendimi kasmadım çok rahat ettim şuan 40 . Haftamın artık sonundayım heran doğum olabilir diye yeniden gittim ikinci defa daha rahat geçti canım ☺️