munireglr Sezeryansa gününüz belliyse 3 4 gün önceden yaptırın ama benim gibi normal bekliyorsanız her hafta ufak ufakta olsa almak zorunda kalırsınız 37. Haftadan beri kısa kısa hep alıyorum bu son ağdam olsun diye 39+4e geldik hala bebek yok kıllar uzamaya devam ediyo tükendim 😁😁