munireglr ben ne yapacağım peki bana birisi bi Öner’i versin lütfen evde kendim yapıyordum agdamı ve dügünüm olacağında bile gitmedim kuaföre makinam vss.herşeyim var ve kendim yaptım ilk gebeligimdede yapabiliyordum zar zor bi şekilde şuan ikizlere hamileyim ve 32 haftalığız doktorum her an hazır olacaksın dedi erken Doğum olabilir dedi ve ben ağda yapamıyorum karnımdan hiç bişey göremiyorum ayna ile yapmayı denedim ama sonuç yine hüsran oturdum ağladım ne yapacağım diye kuaföre gitmek istemiyorum çok utanıyorum çok afedersiniz eşim yardımcı olmak istiyor ama onada güvenemiyorum erkek Agdadan ne anlar asılmasını ne bilir Canımı yakacağı için güvenmiyorum kız kardeşim de Yok annemdende isteyemem böyle birşeyi çok utanırım 😞