Bende daha bu sabah yaptırdım 24+6 haftalığım elma aromalıydı soda, gazoz ve kola gibi farkı yok abartılacak bişeyde yok ben akşam dokuzdan sonra su bile içmedim sabah 8.40 gibi ilk kanımı verdim içeceği içtim çok şükür sonuçlarımıda gösterdim doktora bi sıkıntı yok dedi, benim bebeğimin suyu sınırda biraz fazla imiş ondan dolayıda yaptırmak istedim . Birde idrar verdim idrarımda biraz enfeksiyon çıktı birde idrarımda kan çıktı , enfeksiyona antibiotik verdi ama idrarda çıkan kan için gebeyken yapılacak bişey yok doğumdan sonra araştırılmalı dedi böbreğinde taş kum olabilir araştırmak lazım dedi. Bu konu hakkında bilgisi olan varsa yazarsa sevinir.