turkeri-canan Cellci Hele de açken içmek benim için çok kötü gerçekten çay a attigim seker haricinde şeker hayatımın hiçbiryerinde yok çay a fazla da atmam yani nasıl yapacam ben bilmiyorum alternatif bir yol olsaydı keşke 😑
Yasecer Cellci benim yokluk 230 falan çıkıyodu açlık 150 çok yüksekti insüline başladım tokluk 160 a düştü açlık 110 lara ama bebeğim tabi ilerledi kilosu şimdi erken sezeryan olucam
Cellci Yasecer benim o kadar yüksek değil ama yinede bebeğin sıvısını etkilemiş. Siz de sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah
pelinvebebisi Seyma-torn1 çok büyütülecek bişeyim yok 1 büyük barsak sprite falan içmişsin gibi düşün ben kilo aldım diye özellikle yaptırmak istedim ama bişey çıkmadı çok şükür. Eğer yaptıracaksanız o içecekten sonra su dahi içmeyin çünkü şu şekerin kana daha hızlı karışmasını sağlar bi da şekerin yanlış yüksek çıkmasına sebep olabilir.
Aleynasvr Hiç endişe edecek bir şey yok canım asıl yaptirmazsan ve varsa sekeein riskli olan o. Ben yaptırdım hiç tereddüt etme tadı bile çok şekerli bir sey değil yani limonata gibiydi limonlu bi içecekti hiç bir şey de yapmıyor zaten 50 gr şeker insana ne yapabilir ki
Eliff_ SeS2019 benim ilk hamile oldugunu ögrnedigimde 104 çıktı 12 haftalıgız şimdiden stresine girdim yüksekmi çıkacak acaba
Tanemveannesi_ Seyma-torn1 bende 24+3 oldum ve yaptırmam gerekiyormuş bı kaç tane hemşire var yakinlarimda ve yaptirmamamin daha iyi olacağını söyledi açlık kan şekeri ve tokluk kan şekeri bakılsın dedi bu şekilde yaptiricam
Acemi_annee1 Seyma-torn1 normalde de tatlı ya da çikolata yediğimiz zaman o şekeri vücuda alıyoruz zaten. Korkacak ya da yaptırmamayi gerektirecek bir durum görmüyorum bu yüzden bence yaptirilmali
SeS2019 Eliff_ cıkmaz inşllah 🙏 ama biraz dikkat et sadece tatlı felan yerken ben tamamen şekerli olan her seyi kıstım düşük cıkmasına ragmen
Tuba_eh Cellci benim sıvısı normal demisti ama ben de gece yatmadan Bi paket çikolatalı bisküvi yedim sabah seker yuklemesi yapalım dedi doktor o mu etkiledi diye de dusundum Bi an çünkü şu an normale döndü şükür 🙏 hepimiz sağlıcakla kavuşalım miniklerimiz insallah🙏
Cellci Melekk-911 evet, üst sınırda dedi doktor, şeker yükleme yaptırdım, biraz yüksek çıktı. Ama sanırım son 2 haftada beslenme şeklime çok dikkat etmemiştim, belki ondan oldu, şimdi takipteyim, normale döner herhalde diye düşünüyorum
Limonzeytin Seyma-torn1 Bende yaptırnayı düşünmüyorum o suyu içemem zaten şeker kullanamıyorum tatlı yiyemiyormm gebelk öncesi insüln direnci ilacı alıyodmmgebe olnca bıraktırdı doktor onu söyleyecem ve yaptırmayacam bakalm haftam gelsn doktor ne diyecek..
Kuzuannesi Seyma-torn1 ben yaptırdım doktorlar da öneriyor bence gitmelisin çünkü şeker hamilelikte ortaya çıkan bi hastalık maalesef ki. Şeker testinden sonra da hiç bi sıkıntı yaşamadım çok şükür.