Seyma-torn1 bence yaptırılmalı bir bardak kola 13 kesme şekere tekamül ediyor . Bebege bire bir zararı varmı cok bilmiyorum ama gecen hafta yaptırdım . Bir ay once açlık sekerim cok yüksek cıkmıştı. Ben o yüzdden yapmak istedim ve cevremde Bu son zamanlar ölü dogum yapanları cok gördüm hatta bir tanedi kuzenim sekeri cok yüksek oldıgu içimiş. Cok üzücü bu yazmak zorunda kaldım ama 9 ay karnımda taşıyıp sonrasında kötü sonuc almak istemiyiz . 🙏