Seyma-torn1 yaptırın derim. Benim ilk gebelikte çıkmamıştı ikinci de çıktı diyet yapıyorum. Burda bir bayan yazmıştı ondada şeker olduğu için bebek hızla kilo almış 34.haftada doğum yapmış bebek solunum sıkıntısı yaşamış , yanlış hatırlamıyorsam 14gun solunum cihazına bağlı yasayabilmis.