Dlkkoge SerraveAnnesii onlar çok normal artık son zamanların ☺️ Ben şuan ben şuan biri sağımda biri solumda iki çocuğumla devam 2.de in San daha tecrübeli oluyor
SerraveAnnesii Dlkkoge Maşallah iki çocuğunuz var üçüncüye mi hamilesiniz 🙈 bu kasık ağrısı doğum belirtisi olamaz mı ya 😂🤷🏻♀️
SerraveAnnesii Hayalimdekiseruven Kız olacak inşallah 🙈🤍 benimde ilk gebelik heyecanla bekliyoruz bakalım ne zaman gelecekler
Dlkkoge SerraveAnnesii yok 2.doğum yeni yaptım 18 günlük daha burda takılıyorum happykids sıkıcı burası daha güzel 😂😂😂😂
SerraveAnnesii NBA Bakalım kim doğuracak önce 😀😀 kaç kilo olmuş sizin bebiş benim 38+0 da 3 kiloydu doktorum normal demişti
Hilalalala NBA SerraveAnnesii ben de bu yarışa katılıyorum sizden bir gün önce benim günüm 38+6 dayım ilk gebelik bakalım bizim kız sizden önce mi gelecek 😂😂
NBA SerraveAnnesii benim de 38+4 de gittim 3200 biri dedi 38de gittiğim de 3300 demişti yanılıyorlar bence sağ Salim gelsinlerde kilo çok önemli değil canım
Yusuf_alpin_annesi 38+5. Yalancı sancılarım cokk fazla oluyor ama düzenli değil. Nişanim da geldi 5gun önce hala tık yok
Eylul2797_ SerraveAnnesii bizde 38+2 olduk tık yok eskiden yalancı sancı olurdu simdi oda yok gelmeye niyeti yok anlasılan bizim bebisinde
SerraveAnnesii Eylul2797_ Bende sancı falan da yok 😀 kontrole gittim bugün 41.haftaya kadar doğmazsa yatış olacakmış 🥲 Bakalım hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah 🤍🙏🏻
Eylul2797_ SerraveAnnesii walla ben devlete gittigim İcin hicbisey demiyorlar tahmini dogum 22 mart dedi bide bebek önden gidiyo kilolu falan diyolar ama Bi cözüm yok beklemeyi tercih ediyorlar bende tedirgin oluyorum bakalım hayırlısıyla gelsinkef