SerraveAnnesii 39+3 biz de. Asla hiç bir belirtim yok😀sanırım 10 güne kadar gelmezse suniyle başlatcak doktorum geçen kontrolde öyle demişti. Şuan gelmedi gelmedi bu kar fırtınasında gelmek istemez inşallah diye dua ediyorum 😅 onun dışında suniye gerek kalmadan gelse iyi olur tabi ama doğum zamanlarını da doğum şekillerini de kendileri seçiyor valla sağlıkla gelsinler de 😀