SerraveAnnesii Kızlar 00 itibariyle 39+0 olduk ne sancım ne nişanım hiç belirtim yok🥲 var mı benim gibi bekleyenler gelin dertleşelim 😀 Belki totem tutar 🥲
Nursvkl 39+3 haftalığız bizde gelmeye niyeti yok bizim kızçeninde dün de doğum günümdü belki gelir dedim ama gelmedi 😂
SerraveAnnesii Nursvkl Aa doğum günün kutlu olsun 🤍 ne güzel olurdu aynı gün 🙈 bu postu açanlarda doğuranlar oluyor bakalım benimki tutacak mı 😀
Nursvkl SerraveAnnesii Teşekkür ederim canım 🥰 Çok heves ettim ama içerde rahat bizim ki galiba aman sağlıklı olsunlarda Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsşn inşallah hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin hepimize 🤲🏻🤲🏻
SerraveAnnesii Nursvkl Amin canım inşallah 🙏🏻 öyle tabi önemli olan sağlıklı olmaları 🤍 doğumu başlatmak için bir şeyler yapıyor musun 😀
SerraveAnnesii Ballisinsen Ayy 🥲onlar geleceği zamanı kendi biliyor tabi ama insan sabırsızlanıyor ya🙈
Ballisinsen SerraveAnnesii aynen oyle. Kendisi ne zaman isterse gelir. Arkana yaslan bekle rahat ol 😃 seni parmaginda oynatmasini icine sindir.
Dlkkoge SerraveAnnesii benim öyle olmuştuvalla öyle demek geldi içimden hiç sancım falan yoktu doktor 39+5tr muayene etti aynı gün nişan geldi suyum geldi Doğuma gittim. Ama tavsiyem sancın olduğunda bol bol yürü ve belden aşşağı duşa gir sürekli çok rahatlatıyor ve süreci kolaylaştırıyor
SerraveAnnesii Dlkkoge Tavsiyeler için teşekkür ederim öyle yapıcam😇 yarın kontrolüm var bakalım açılma var mı diye bakar mı acaba 🥲
SerraveAnnesii Dlkkoge Yok sadece aşağıma baskı var 🥲 bide iki gündür adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor
Dlkkoge SerraveAnnesii onlar çok normal artık son zamanların ☺️ Ben şuan ben şuan biri sağımda biri solumda iki çocuğumla devam 2.de in San daha tecrübeli oluyor