Semanurclskn Ilkhayat bence yanlış duymuşsun 😊 tabiki eğer kişinin bünyesi izin vermiyorsa kendini de bebeği de etkiliyorsa tutmamalı zaten hamile bir kadın ramazan ayında tutmak zorunda değil daha sonra kaza edebilir ama bizlerin anneleri büyükleri hep tutmuş hala da tutan gebeler var sana ve bebeğe bağlı bir şey bu 😊
linsmea Semanurclskn canım zaten dinen de doktorun izin vermiyorsa caiz değil. Hassasiyetleri olan bi doktora sormak lazım. Ben birde hiç beslenememiştim mide bulantısı yüzünden aç kalınca bayılma hali oluyor. Belli günler tutmak istiyorum en azından ama nasip tabiki. Çok zorlamamak gerektiğini düşünüyorum. 🙃
Semanurclskn linsmea aynen öyle canım sağlığın ne kadar elverirse zorladığı yerde bırakmak lazım özel bir durum var ortada 😊
Semanurclskn Bebek-C bende 7. ayın içinde olacağım nasipse , şu aralar bende iştah açıklığı başladı bu durum beni çok etkilemezse hepsini olmasa da ara ara tutmayı düşünüyorum. Tabi yine doktora sormakta fayda var
Semanurclskn _Zubeyde_ tabiki kontrollü olmak lazım kendini kötü hissettiğin an bırakmalısın, bırakmalıyız. Sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 😊
linsmea Semanurclskn evet canım rabbim hayırla sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin yavrularımızı 🥰
Merihhhhh Bence bebeği o kadar aç bırakmaya gerek yok..sonra kazasını yaparsın ya da parası veriliyor mu bilmiyorum 🤷♀️
Semanurclskn Merihhhhh doktor onay verirse tutarım ancak ya da ara ara tutmayı denerim sıkıntı olmazsa , hayırlısı 😊
Elenafra Bebeğime kıyamam onca saat aç susuz kalmamız bebeği de etkiler, doğum sonrası ara ara tutarak borçları ödemek daha mantıklı diye düşünüyorum, hem doğum sonrası kiloların gitmesi içinde etki sağlar
Nistik Semanurclskn Bencede olmasi gereken bu eski insanlarimiz hep tutmuş mesela. Bide ilk ¾ ay Bulantidan hicbirsey yemeyen insanlar var Bence mantiken dusunulursse yani o kdrda bebegi etkiliyecek bi sorun olacagini düşünmüyorum. Sonucta iftardan sahura kadar zamanımız oluyor onu vitaminlerle suyla gecirebilirz ve mis gibi sahurumuzda var ne bilim yani. Tabi kiminn ilk aylaridir kiminin son ayları duruma göre kahvesever__
SunnyG Nistik yanlışınız var. İlk aylar bebek depodan besleniyor. Sonraki aylar annenin yedikleri çok önemli.
Nistik SunnyG ilk 3 ay kandan besleniyorlar Evet ama ben 5 ay hicbirsey yemeyen gebeler gordum bulantidan ondan diyorum çok sıkıntı olabileceğini Zannetmiyorum zaten bu durum hamileligin aylarina göre kişiden kisiye degisiklik gosterebilir tabi.