Benimde son ayıma denk geliyor. Şimdiden haftada 2 gün borçlarımı tutuyorum sahurda su içiyorum iftardan sonrada da su içiyorum. Şimdilik bir sorun yok. Halsizlik, açlık olmuyor çok şükür. Ramazanı da tutmaya şimdiden niyet ettim sahura kadar uyumayıp gerekli vitamin ve suyu almayı düşünüyorum bakalım artık durumama göre zorlanırsam şayet tutmam ama Rabbim yardım eder ve tutarım diye düşünüyorum 🙂