Bence bu durum kişiden kişiye değişiklik gösterebilir. Biri tutmuştur hiç sıkıntı çekmemiştir ama diğer bir kişi kendini kötü hissedebilir veya rahatsızlanabilir. Ben doktoruma danışacağım tutabilir miyim diye. Sizinde öyle yapmanızı tavsiye ederim.🌸