Mihriballim ilk hamileligim de 16/10 ile öğrendim 2 gece acillere taşındım serumlar yedim idrar tahlili verdim temizdi ama hala yüksekti ilac başladılar 1 ayda 11-12 civarına düştü bunun icin de tuzu tamamen kesin yemeklerinizi tuzsuz yapın esiniz önüne atsın ekmek tam buğday çavdar kesinlikle bol su küçük tempolu yürüyüşler bol lifli ve yeşillikle gıdalar tüketin ki ödem tutmayın suan 2. Ye hamileyim baştan beri aspirin kullanıyorum en yüksek geçen hafta 14-8 idi evde manuel tansiyon aleti var yemeklerden önce ve sonra ölçüyorum en azından tecrübeli olduğum icin yükseldiği zaman anlıyorum makarna pilav yiceksem ekmek yemiyorum bol salata yiyorum dengelemeye çalışıyorum