Mihriballim sıkıntı stresten çıktı heralde çünkü 12 haftalıkken eşim kalpten anjü oldu onu düşünmekten stres yapmıştım baya bide hemen hamile kaldım yani ilk geceden bi ton borç onlarıda düşününce işin içinden çıkılmıyor 15 haftadan sonra bi baktım tansiyonum hep yüksek 14 oluyordu 15 oluyordu gebelik zehirlenmesi yaşicaktım hani son anda ilaçlarla kurtuldum hala sabah akşam ölçerim yani