Mihriballim bebeğiniz eğer 37. Hafta da doğar diye korkarsanız küveze girer diye 40 gün önce ben de doğum yaptım tam 37 de zorunlu sezeryan oldum bebek 3 gün küvez de kalabilir dendi ama Allah’a şülür kalmadı direk yanıma geldi 1 gün sonra da evimize geldik 2700 doğdu