Bernako Sibel_3455 bizim hastanede genelde spinal yapıyorlar seçme şansım olsaydıda spinal seçerdim genelden uyanması zor oluyor çünkü 🥲
Sibel_3455 @Bernako ben korkudan Bi genel olurum dedim sonra çevremdekiler spinal ol ilk bebeğini sen gör genelde uyanmak zor olur dediler, seçme hakkımda var en azından.
Bernako Sibel_3455 evet genelde çok zor uyanması ben 2 defa genel oldum başka nedenlerden dolayı zor oldu baya
Ipekgulll Feyzaveannesi evet benim ki de gece 12 den sonra yeme dedi bakalım neler yapılacak ben açlıktan ölürüm 🤗🤗
Feyzaveannesi Ipekgulll Kız ben her türlü gece 12 den sonra bişey yiyemem 😂 mide yanmam almış başını gidiyor 😂
Suzan-mustafa55 Doktorum anı şancı doğuma karşı kan aldı tahlillerim yapıldı kısmetse cumartesi sezeryan sabah 8de hastane girişim yapılacak süsleme için hayırlısıyla 10 doğumum var 38+0 la rabbim herkese sağlıklı doğum hayırlı bebekler nasip etsin
Zehra9616 Bernako evet seninki riskliymis cnm bende bugun geldim artik bakalim ne dicek hayirlisiyla kurtulalim insallah en acisiz agrisiz sekilde 💜
Irem2veysel Bernako kan uyuşmazlığı ile ne alakası varki bizdede kan uyuşmazlığı var bnm 2. Doğum normal olcak bekliyrm bende siz doktorunuza her gittiğinizde belirtiyormusunuz kan uyuşmazlığı ni ona göre mi doğumu planliyo doktor
Agul- Minnakinannesii bizim bebek de normal beklerken tersine döndü Pazartesi’ye kadar geri dönmezse Salı biz de sezeryan olucaz hayırlısı 🤲🏻