Irem2veysel benim ilki dış gebelikte rhogam aşısı yapıldı ve vücudum bağışıklık kazanmış. O yüzden tekrar gebelik olduğunda herhangi bir aşı yapılmadı çünkü zaten antikorluydum. Doktoruma her gittiğimde belirtmiyorum çünkü kendi doktorum takip ediyor beni. İdc testim benim hep pozitif çıkıyor o yüzden. O testin negatif çıkması gerekiyor. Bu yüzden de riskli oluyor. Çünkü bebeğin kan grubu pozitif ben negatif. Kansızlığa bağlı bebekte su toplama durumu oluyor benim durumum için. Riske atmak bu yüzden istemedi